Wybory na Delegatów grup studenckich za nami - przyszedł czas na uzupełnienie wakatów do Rad Wydziałów oraz do Senatu Uczelni!
Co należy do zadań Senatu? Głównie zadania legislacyjne na naszej Uczelni, czyli m.in.
Spotkanie Senatu odbywa się raz w miesiącu.
Co należy do zadań Rady Wydziału? Zgodnie ze Statutem Uczelni Rada Wydziału:
Spotkanie Rady Wydziału odbywa się raz w miesiącu.
Jak się zgłosić na przedstawiciela studentów?
Rada Wydziału
Wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową na przedstawiciela studentów do Rady Wydziału (należy uzyskać 3 podpisy poparcia studentów ze swojego Wydziału) i dostarczyć ją do biura RUSS w trakcie dyżuru Studenckiej Komisji Wyborczej. Prawo zgłaszania kandydatur mają studenci pochodzący z danego Wydziału.
Liczba wakatów na poszczególnych Wydziałach:
Karta zgłoszeniowa RADA WYDZIAŁU
W punkcie 2 należy wpisać "student" lub jeśli pełnisz jakąś dodatkową funkcję to np. starosta. W punkcie 4 należy wpisać, ile lat już jesteś na Uczelni (czyli, na którym roku jesteś np. 4 rok).
Senat
Wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową na przedstawiciela studentów do Senatu i dostarczyć ją do biura RUSS w trakcie dyżuru SKW. Prawo zgłaszania kandydatur mają studenci pochodzący z danego Wydziału (grupy kierunków). Liczba wakatów w Senacie wynosi odpowiednio:
Kiedy możecie składać swoje kandydatury w biurze RUSS?
Wyboru przedstawicieli studentów zarówno do Senatu i Rad Wydziałów dokonują Delegaci grup studenckich z danego Wydziału na spotkaniu wyborczym w dniu 27.04.2022.
Pełne komunikaty Studenckiej Komisji Wyborczej:
https://samorzad.ump.edu.pl/komunikatywyborcze
W razie problemów, pytań, wątpliwości - prosimy o kontakt na adres e-mail: skwumpedupl@gmail.com lub samorzad@ump.edu.pl
Czekamy na Wasze zgłoszenia! :)